• e-mail: info@te-art.ua

  • Вайбер: (050) 963-82-87

  • Час: з 10-00 до 22-00

Правила та умови купівлі квитків


Як придбати квиток?
Є два способи придбати квиток: оформити замовлення на сайті або замовити по телефону.
Чи можна замовити доставку квитка кур'єром?
Ви можете зробити замовлення, залишивши нам заявку на сайті або зателефонувавши за номерами, вказаними нижче. Вартість доставки кур'єром по Києву складає 80 грн. При замовленні квитка до 10:00 кур'єрська доставка квитків можлива цього ж дня. При замовленні після 10:00 термін доставки складає один робочий день – з сьогодні до завтра. Доставка квитків здійснюється лише у будні дні.
Телефони: (050) 963-82-87, (050) 309-17-79;
Що таке електронний білет?
Це квиток, який Ви купуєте на нашому сайті, оплачуєте банківською карткою та отримуєте на e-mail. Ви повинні його роздрукувати та взяти із собою на захід або зберегти його на смартфоні та показати картинку на вході.
Як сплатити за квиток?
  1. Карткою будь-якого банку.
  2. Готівкою: в офісі або кур'єру при отриманні замовлення.
Що робити, якщо білет не прийшов на e-mail?
Спочатку перевірте папку Спам (іноді лист з квитком губиться саме там).
Переконайтеся, що платіж пройшов успішно (зв'яжіться зі своїм банком, якщо сплачували за картку VISA/MasterCard), а потім зателефонуйте нам: +380509638287, або надішліть запит через контактну форму сайту або лист на info@te-art.ua.
Якщо у вас є код покупки, перейдіть в меню сайту в розділ КВИТОК і вставте код. Потім ви зможете отримати свій квиток.
На квитку вказано не моє ім'я. Чи можу я скористатися ним?
Так. Під час входу сканують унікальний штрих-код квитка. Ім'я, яке в ньому вказано, не має значення (лише зрідка квиток може бути іменним, але вам повідомлять про це ще під час оформлення замовлення). Тому без проблем можете купувати квитки для своїх друзів та близьких.
Що робити, якщо квиток втрачено?
Щоб відновити квиток, потрібно мати дані коду бронювання та підтвердження оплати.
Чи можна перевірити на справжність квиток, придбаний не в нас?
Ні. te-art.ua не несе відповідальності за придбані з рук квитки. Навіть якщо квиток є у нашій системі, це не гарантує прохід на захід.
Що таке сервісний збір?
Сервісний збір – це плата за обробку замовлення, сервіс та нашу роботу.
Які правила повернення коштів (Refund policy)
Повернення коштів за придбані квитки проводиться організаторами заходу лише у разі скасування події, на яку було придбано квиток. У цьому випадку клієнт може написати у te-art.ua звернення з проханням здійснити повернення придбаного ним квитка та отримати сплачені за нього гроші. Звернення має бути надіслано листом на info@te-art.ua. До листа клієнт повинен прикріпити копію документа, що підтверджує його особу. Звернення обов'язково має містити дані особи (ПІБ) та її індивідуальний податковий номер, назва події, кількість квитків та їх штрих-коди, номінальну вартість квитків, номер банківської картки та ПІБ її власника (на вказану картку буде здійснено перерахунок коштів), дату, підпис . За поверненням коштів може звернутися лише покупець, дані якого вказані у замовленні. Часткове повернення квитків на замовлення не провадиться. Звернення приймається лише у випадку, якщо воно надійшло не менш як за 24 години до початку події. Повернення Сервісного збору та вартості додаткових послуг не провадиться, так само, як не підлягає поверненню вартість доставки квитків, якщо послуга доставки була додатково замовлена клієнтом. Повернення коштів Клієнтам проводиться виключно у безготівковій формі